שלא ימרחו אותך!

בין אם את מקצועית העוסקת בתחום הציפורניים, ובין אם לא, הכתבה הזו תעניין אותך מאד.

אין אישה שלא מכירה את התופעה הבאה: עייפה אחרי יום עבודה, מביטה אל הידיים, וקולטת את האמת המרה: בשתי ציפורניים כבר התקלף הלק, ובציפורן שקיבלה מכה מהשפיץ של השולחן יש חור באמצע הלק האדום ההורס שרק לפני כמה ימים מרחת, והידיים שלך נראות כמו ידיים של פועל בניין, לא נעים! נופלת ההחלטה להסיר את הלק ולהשקיע במניקור חדש ומושקע. מנקה, דוחפת עור, משייפת, מורחת לק, מחכה שיתייבש וקורסת למיטה. בבוקר שלמחרת ציפורנייך העתיקו את דוגמת השמיכה והמראה הכולל הוא כמו תקיפה באישון לילה ע"י פומפייה אגרסיבית – מבאס.

במהלך יום העבודה שלך, עוברות ושבות עשרות לקוחות, זו לפדיקור וזו למניקור וזו רק להחלפת הלק… – תוך שאת משקיעה במריחת הלק, מוסיפה קישוט מהמם, מציירת מעצבת וכל הטאץ' האישי שלך מונח בכפות ידיה של הלקוחה – שנייה לפני שעזבה את דלתות המכון, מכה קטנה כשמשכה את התיק מהכיסא, או פתחה את הדלת – הכול נהרס.

האם גורלנו נחרץ להמתין שעות לייבוש הרמטי של שכבת הלק או שיש פתרון? הנה לכן כמה טיפים די מעניינים שיכולים לעזור ללק שלכן לשרוד את היום:

• בסיס יבש: לפני מריחת הלק, יש להקפיד שהציפורן הטבעית יבשה לחלוטין, ציפורן רטובה תקשה על ייבוש הלק במהירות.

• שומן: כדאי להקפיד על הסרת השכבה השומנית שעל הציפורן, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ע"י חספוס משטח הציפורן עם פצירת ספונג'י רכה, או בלוק שיוף עדין. הפעולה הזו גם מסירה את שכבת השומן וגם מנקה את הצהבהבות ומלבינה את הציפורן.

• איזון רמת החומציות של הציפורן: לקליטה טובה יותר והיצמדות מצוינת של הלק למשטח הציפורן הקפידי למרוח bond aid בכדי לאזן את רמת ה- PH של הציפורן.

• לק בסיס: רבות מוותרות על שכבת הבסיס ומורחות ישירות על הציפורן את הגוון האהוב עליהן. לק בסיס natural nail base coat יתרום להיצמדות טובה יותר של הלק הצבעוני ומעבר לזה יהווה חוצץ בין הפיגמנט הצבעוני והציפורן הטבעית שנוטה לספוח אליה את הפיגמנט ועקב כך להצהיב.

• לק צבעוני: מעבר לעובדה שכדאי להשקיע בלק איכותי שאינו מכיל חומרים מסוכנים, כדאי להימנע משקשוק הבקבוק וניעורו, פעולה זו בעצם מכניסה בועות אויר לתוך החומר , הורסת אותו וגורמת למריחה לא יפה על הציפורן. במקום זאת גלגלי את הבקבוק בין שתי הידיים ותשיגי את אותה תוצאה. מריחת הלק מתבצעת בשתי שכבות דקות, ואין צורך לחכות לייבוש מלא בין השכבות. אגב – לקים כדאי לאחסן במקום קריר ומוצל.

• ייבוש :
ייבוש הלק הוא החלק הכי מאתגר בכל הסיפור, יש דרכים שונות לגרום ללק להתייבש במהירות, תוכלו להשתמש במייבש שיער ביתי שיפזר רוח קרה על גבי הציפורניים, או לטבול את הציפורניים במי קרח קרים שיגרמו ללק להתייבש במהירות.
שוק הציפורניים מציע היום מגוון פתרונות מדהימים לייבוש מהיר שגם מעניקים ברק וגלזורה לציפורניים:

מייבש לק נוזלי – sech vite נמרח כמו לק שקוף, תורם לייבוש מהיר ויוצר על הציפורניים אפקט של גלוס – המראה המתקבל הוא מראה מבריק ממש כמו ציפורניים רטובות , והברק המושלם הזה נשמר לאורך זמן רב.

מייבש לק בתרסיס – rapi dry, מגיע בבקבוקון עם פקק התזה. לאחר מריחת הלק ושכבת הטופ , יש לרסס ממרחק מועט את החומר על גבי הציפורניים , החומר חודר את שכבות הלק וגורם להתקשות הלק וייבוש מהיר בתוך כ60 שניות. את אפקט ההברקה נקבל משכבת הטופ ולא מהתרסיס עצמו.

מייבש לק בטיפות – drip dry מוצר מהפכני שאם את רוצה למרוח לק ולצאת מהבית בתוך כמה דקות, את פשוט חייבת שיהיה לך! לאחר מריחת הלק ושכבת הטופ, יש לטפטף טיפה אחת או שתיים על כל ציפורן באמצעות הטפטפת שבתוך הבקבוק, החומר מתפזר באופן אחיד ושווה על כל הציפורן ובתוך דקה מייבש את הלק לרמה שאפשר להוציא את המפתחות מהתיק ולצאת…

מייבש לק במנורת UV – לשימוש מקצועי במכון תוכלי להשתמש במייבש לק נוזלי במריחה שמתייבש תחת מנורת UV . לאחר מריחת לק צבעוני, תוכלי למרוח את המייבש להמתין 3 דקות באוויר ולאחר מכן 3 דקות נוספות תחת מנורת UV . הציפורניים יוצאות יבשות לחלוטין ומבריקות למשעי!

מוצרי OPI
EzFlow