אהבה ממגנט ראשון

ענקית הריסים "Ardell" משיקה את הלהיט החדש: ריסים מגנטיים

סרום להצמחת ריסים, ריסים מלאכותיים, מסלסלי ריסים ומסקארות מאריכות למיניהן - כל אלו מוכיחים את האובססיה של עולם היופי לריסים ארוכים ומודגשים! אך למרות האובססיה, ידוע כי מוצרים אלו דורשים דיוק, סבלנות ומוחיות מסוימת. ייתכן וזו הסיבה שעולם הביוטי רועש וגועש מהלהיט החדש שמשגע לנו את העיניים - ריסים מגנטיים! וזה בדיוק הזמן לסקירה קצרה על הטרנד החדש.

מה זה בכלל ריסים מגנטיים?
מדובר בשתי רצועות של ריסים לכל עין: רצועה עליונה ורצועה תחתונה. על קו הריסים יש מגנטים קטנטנים שננעלים אחד על השני כשבאמצע מצוי הריס הטבעי. כאשר מניחים את הרצועות יחד (מעל ומתחת לריסים הטבעיות) הן נמשכות זו לזו באופן מושלם, כמו כריך.

מהם היתרונות של ריסים מגנטיים על פני הדבקת ריסים?
הריסים המגנטיים מנטרלים את הצורך בדבק, וכל מי שעד כה חששה להשתמש בדבק, יכולה לנשום לרווחה. בנוסף, הריסים המגנטיים קלים לשימוש, וניתנים לשימוש רב פעמי!

כיצד ליישם ריסים מגנטיים?
בקלות! הריסים המגנטיים מגיעים בכמה דגמים ולכל דגם יש הוראות שונות, אבל העיקרון בכולם דומה: ראשית, כדאי (אך לא חובה) להניח קצת מסקרה כדי שהריסים הטבעיות יתנו יותר אחיזה לריסים המגנטיים. בשלב השני, יש להניח את הריס המגנטי העליון על פני החלק העליון של קו הריסים ולאחר מכן, יש למקם את הריס המגנטי התחתון בחלק התחתון של קו הריסים העליון. בסופו של תהליך, הריס הטבעי צריך להיות ממוקם בין הריס המגנטי העליון לריס המגנטי התחתון, ממש כמו כריך. הודות למגנטים, הריסים ינעלו על הריס הטבעי ולא יזוזו.
טיפ קטן: ניתן לקצץ את הריסים כך שיתאימו באופן מושלם לאורך קו הריסים הטבעי.

ואיך מסירים?
גם בקלות! ניתן פשוט לשלוף אותם בעדינות על ידי הרמת הרצועה העליונה למעלה ומשיכת הרצועה התחתונה

כמה דגמים קיימים?
קולקציית הריסים המגנטיים של  ARDELL כוללת דגמים קצרים/ארוכים/ומלאים כאשר דגם Accents 002 הינו הדגם היחידי שמגיע חצוי. הריס החצוי מיועד ללבישה על שליש העין החיצוני, מעניק מראה חתולי ומרגיש קליל יותר על העין כיוון שלא מתיישב על כל קו הריסים.

מה עוד אפשר לומר על הריסים המגנטיים?
כמו שאר הריסים של  ARDELL, גם הריסים המגנטיים עשויים שיער טבעי, רך ועדין ולכן יש צורך להסירם בעדינות. הריסים אינם מתבלים במהירות ולכן ניתנים לשימוש חוזר.

ניתן להשיג בסניפים>>

מוצרי OPI
EzFlow