ראשי > עולם המקצועיות > חדשות ומאמרים > כתבות ומאמרים מקצועיים > איך לשרוד את העבודה בתקופת החגים

איך לשרוד את העבודה בתקופת החגים

והפעם – נטליה מובר, מנהלת סניף ראשון לציון, עם טיפים לתקופת החגים העמוסה

ראש השנה מתקרב בצעדי ענק, והחשיבות של קבלת לקוחות ברורה לכל. יחד עם זאת, חשוב לא לשכוח את הבריאות שלנו. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על הבריאות בתקופה החגים הלחוצה.

הפסקה קלה
חובה להתאוורר אחרי כל לקוחה. קומי לסיבוב קצר בבית או בקליניקה, הימתחי קלות, ואל תשכחי לצאת לנשום אוויר בהפסקה קצת יותר ארוכה כל 3-4 שעות.

שתיה, שתיה ועוד קצת שתיה
קל לשכוח לשתות במהלך העבודה או לשתות הרבה יותר קפה ממה שצריך ולכן יש לוודא שיש לידך בקבוק מים זמין של ליטר לפחות ומלאו אותו לפחות פעמיים במהלך העבודה!
ניתן להוסיף למים טעם באמצעות נענע ולימון.

לא שוכחים לשתות

לשאוף ולנשוף
לעיתים לקוחה מבריזה או מאחרת וזה מאוד לא נעים, אבל הבריאות שלך חשובה יותר, ועדיף להפסיד שעת עבודה מאשר להרוס את מערכת העצבים לטווח הרחוק.
יציבה נכונה זה שם המשחק
שבי בגב ישר עם רגליים יציבות על הרצפה ולא בשילוב רגליים או בכפות רגליים על רגלי הכסא. הקפידי שיד הלקוחה תהיה כמה שניתן בגובה העין, כדי שלא תצטרכי לכופף את עצמך לכיוון השולחן.

מתיחות
מתיחות יש לבצע גם לידיים! הן כלי העבודה הכי חשוב שלנו.

כולנו וונדרוומן, אבל…
אי אפשר גם לעבוד 24 שעות ביממה וגם לנהל חיים תקינים. בתקופה העמוסה סביב החגים דאגי שתהיה לך כמה שיותר עזרה. אין דבר יותר מבאס מלחזור לכיור מלא כלים, בית הפוך, ורקסי שצריך טיול אחרי הלקוחה האחרונה שלך ב-22:00. זאת התקופה לבקש ולקבל עזרה! אני יודעת שזה לא תמיד קל, אבל זה מאוד חשוב.

אוויר לנשימה (ולנשמה)
אל תעבדי בחדר שאינו מאוורר היטב: הקפידי על חלון פתוח, או לפחות על עבודה עם מסכה במקרה והמזגן דולק 24/7.

שעת הארוחה הגיעה
הכיני בערב כלי עם ירקות חתוכים, שקית נשנושים של פירות יבשים ואגוזים, ואל תשכחי ארוחה אמיתית אחת לפחות. כשאנחנו שבעות, אנחנו מרוכזות יותר, חדות יותר, ושמחות יותר באופן כללי.

מכינים אוכל בריא מראש

וויסות העומס
אל תעמיסי על עצמך. זאת תקופה לחוצה, מלאה בעבודה. ועם כל החיובי שבדבר חשוב לזכור שאנחנו רק בנות אדם בשר ודם. אף אחת לא יכולה להספיק לעשות 100 לקוחות ביום ולהישאר בחיים. חלקו את העבודה ודאגו להשאיר הפסקה קטנה בין לקוחה ללקוחה.

הכי חשוב
אם זה החג הראשון שלכן כמקצועיות – אל תעשו את הטעות שאני הייתי עושה במשך הרבה שנים ותגיעו לשולחן החג עם פירורי ציפורניים ומבט חצי-משוגע מעייפות. החג הזה הוא גם חג בשבילכן, וראש השנה הוא חג חשוב ומשפחתי. תהנו מהתקופה כמה שאפשר!

שנה מטופחת ומתוקה

המון הצלחה לכולנו,
באהבה
נטליה

 

מוצרי OPI
EzFlow