הכל על הפטנט הרשום: B/S SPANGE

על הפטנט: B/S SPANGE נושא פטנט בינלאומי ומשווק בכ-44 מדינות ברחבי העולם, מאפשר טיפול ותיקון בציפורן חודרנית לראשונה בתוך מכון הפדיקור, שהרי הטיפולים הקיימים כיום נדרשים להגיע לרופא / פודיאטור לטיפולים פולשניים או כאלה המספקים הקלה זמנית בלבד.

מהו הטיפול הייחודי של b/s spange? הפטנט הוצג לראשונה על ידי הפודיאטור ד"ר ברנד סטולץ לפני כ 25 שנה ולדבריו "הכל התחיל מהסיבה שראיתי אנשים סובלים מאוד מהתופעה וחשבתי לעצמי שבטח ניתן יהיה להכין סד מיוחד שיפתור את זה ללא קשיים מרובים." הפטנט פועל על עיקרון פעולה פיזיקלי של כיפוף, מבוסס על אפליקטור מגנטי וצומדיות עם נקודה מגנטית, אשר באופן מכאני מושכים כלפי חוץ את הציפורן החודרנית. מדובר בתהליך הכולל מספר טיפולים עד לתיקון מלא של אופן צמיחת הציפורן החודרנית למצב תקין מוחלט. הפעולה של הטיפול בציפורן החודרנית אינה כרוכה במאמץ או בכאב!

קצת על ציפורן חודרנית:

ציפורן חודרנית היא בעיה נפוצה מאוד בכל העולם ובכל הגילאים – מתינוקות בני מספר שבועות ועד לגיל מבוגר מאוד. זו תופעה של גדילת ציפורן כף היד או כף הרגל אל תוך מצע הציפורן זה קורה כשהעור סביב הציפורן נדקר על ידי לוחית הציפורן כך שנוצר תהליך של גוף זר, כאב עצום ודלקת כרונית מה שגורם לצורך בעקירת הציפורן אך ברוב המקרים של עקירה, שורש הציפורן נפגע והציפורן החדשה תצמח כשהיא עבה, עקומה, או מועדת לפגיעות של פטריות והנזק הזה הוא לצמיתות.
בין הסיבות לתופעה: גזירה לא נכונה של הציפורן, נעליים הדוקות מדי, פטרייה, חבלה, טראומה, גנטיקה הזעת יתר, פטרת ציפורניים ועוד. הבשר גדל אל מעל לציפורן ולעתים קרובות נוצר בשר פראי, וזיהום. ציפורן חודרנית מובילה לכאבים עזים באצבע.
כאשר לא מטפלים בבעיה היא רק הולכת ומסתבכת ולא עוברת מעצמה.

מתוך טיפול בשיטה

נתונים מספריים:
כיום ניתן למצוא כי 15-20 אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מציפורן חודרנית כלומר 1 מכל 5.
בנוסף, דווח שכ -20% מהמטופלים המציגים בפני רופא כללי שלהם בעיות בכף הרגל, יהיו בעלי ציפורן חודרנית.

שי, איש נדל"ן וחובב ריקוד שסבל לאורך שנים מציפורן חודרנית ניסה כל אפשרות קיימת על מנת להיפטר מהבעיה והוא מספר כך:
"סבלתי מאוד מציפורן חודרנית זה לא נעים אי אפשר לרקוד אי אפשר לרוץ אי אפשר ללכת על הרגל , היה ממש קשה אפילו לנעול נעליים, שנתיים לא יכולתי לתפקד, אפילו לא יכולתי לשחק עם הילד שלי כדורגל וממש הייתי לפני עקירת הציפורן ."
" ניסיתי הכול, נעליים במידה גדולה יותר, הייתי אצל המון רופאים וכלום לא עזר עד שהגעתי לפתרון איכותי שהוא מוצר גרמני שנקרא B/S SPANGE שהגיע לארץ שפשוט עשה לי פלאים "
"אפס כאבים !!! אחרי היומיים הראשונים מהפעם הראשונה ששמנו את המדבקות הציפורן פשוט הפסיקה לכאוב ! פלא פלאים ! זה עשה את העבודה והיום אין לי בעיות של ציפורניים או כאבים זה לא מפריע לי יותר אני יכול שוב לנעול נעליים במידה שלי לרוץ, לשחק כדורגל עם הילד שלי ולרקוד, החיים פשוט חזרו למסלולם."
" זה פשוט מדהים אני ניסיתי הכל וכלום לא עזר , מזל שהגעתי למקום המדהים הזה שמצאו לי את הטיפול האולטימטיבי ואני עדות חיה שזה עובד וזה מצליח! החיים מאוד פשוטים וטובים שמוצאים את הפתרון! "

חנה עטיה, מדריכה בכירה ברשת נייל סטודיו אשר קיימה את הטיפולים הראשוניים בארץ, את הטיפול של שי ואף נסעה להשתלמות בגרמניה טרם בואו של פטנט ה B/S SPANGE לישראל מספרת כך:
"זהו טיפול ייחודי אשר מתקיים ב44 מדינות בעולם. יש לו כ90 אחוזי הצלחה, זה פטנט ייחודי ללא כאבים והתוצאות שלו מדהימות, זה שווה הכל לראות את התגובות של המטופלים שכל כך סבלו לפני"

אילנה כסיף, מנהלת תחום פדיקור ברשת בנייל סטודיו מספרת כך:
"זהו טיפול חדשני שמתאים לכלל האוכלוסייה גם לאנשי אשר חולים בסוכרת וכו'. את תהליכו של הפטנט למדנו ממציא הפטנט בעצמו. הטיפול לא חודרני, ללא כאבים, פשוט מדביקים על הציפורן את הצומדן והוא גורם להתרוממות הציפורן והיא חוזרת למצבה התקין. כל ארבעה שבועות מחליפים את הצומדן , כמות הפעמים תלויה במצב הציפורן. הטיפול מתאים לכל סוגי הציפורניים החודרניות והשיפור הוא מיידי, ממש תוך יום יומיים כבר ישנו שיפור."

שיטת ה B/S SPANGE נכנסה לרשת "נייל סטודיו" כהכשרה, כלומר, פדיקוריסטית אשר תרצה לטפל בשיטה זו תצטרך לעבור את ההכשרה המקצועית של רשת נייל סטודיו. ביום ההשקה הוכשרו כ-50 פדיקורסטיות ראשונות בארץ שעברו את ההכשרה בנייל סטודיו והוסמכו לקבלת תעודה. המנהלות אשר עובדות בנייל סטודיו עברו הכשרה וקיבלו הסמכה ותעודה ממציא הפטנט.

ערכת העבודה

מוצרי OPI
EzFlow