ראשי > עולם המקצועיות > חדשות ומאמרים > חדשות ועדכונים > אומרות די! מחאת טכנאיות הציפורניים

אומרות די! מחאת טכנאיות הציפורניים

תחומי תעסוקה רבים בארץ ספגו פגיעה קשה בשל השבתת תחומם בצל הקורונה. תחום הקוסמטיקה ספג וממשיך לספוג את הפגיעה הכלכלית הקשה ביותר למרות שמדובר בתחום הבטוח ביותר מבחינת הדבקות כיוון שמדובר בתחום המחייב שמירה תמידית על היגיינה וחיטוי פרטני.

למרות העובדה שתחום הקוסמטיקה הוא התחום הבטוח ביותר, קוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים הן מהאחרונות לחזור למעגל העבודה. מדובר מקצועיות רבות שמתחזקות עסק עצמאי ולא יכולות להתפרנס בתקופה קשה זו.

לאחר גל מחאות במגוון תחומי תעסוקה, ומתוך רצון עז למנוע את ההשבתה והיעדר הפרנסה גם בסגר הבא – מוחאות בימים אלו אלפי נשים וביניהן גם גברים העוסקים בתחום, ואומרות די להתעלמות הממשלה מענף המניקור והפדיקור ברחבי הארץ! כיוון שמדובר בתחום הטומן בחובו סקטור של אסתטיקה ויופי, אבל הוא בהחלט גם בריאותי ואף נפשי שכן יש לו השלכה ישירה על מצב הרוח בקרב האוכלוסייה, חשוב להרים את היד ולהצביע!

בנוסף, מודיעה בימים אלו לשכת התעסוקה בישראל בתדהמה כי נכון ל- 19.10.2020 נמצא שיעור שיא באוכלוסיית הנשים המובטלות בישראל העומד כרגע על 62.7%!!! מספרים אבסורדים לכל דבר.

בעלות סלונים ומכוני יופי לציפורניים, העובדות כעצמאיות וכשכירות בסלונים ומכונים ברחבי הארץ- פונות ופונים אל הממשלה, אל חברי הכנסת, אל כל מי שהחוק בידיו ומבקשות ומבקשים תנו לנו לעבוד ולהתפרנס בכבוד! תנו לנו לפתוח את מכוני הציפורניים ואת בתי העסק, תנו לנו לקבל את מאות הלקוחות שלנו ולעבוד תחת פיקוח ותנאים שייקבעו על פי ההנחיות המותרות.

לא ייתכן שכל ענף תעסוקה מקבל התייחסות והוראות תפעול תחת המצב, בין אם לצד התו הסגול ובין אם מעבר לעבודה בשטחים פתוחים ואילו אנחנו, בין התחומים הרווחיים ביותר בענף היופי והטיפוח – תחום המניקור והפדיקור – לא זכה ליחס ממקבלי ההחלטות ולו פעם אחת!

כל העוסקים בתחום: יבואנים, ספקים, בתי ספר מקצועיים למניקור ופדיקור, מורות ומדריכות, תלמידות ובעלות סלוני ציפורניים ומכוני יופי, שכירות ועצמאיות, לקוחות הסובלים מהיעדר שירות וטיפול קבוע, ידוענים ואנשי תקשורת הזקוקים לטיפול הקבוע שלהם למניקור ופדיקור, אזרחים הסובלים מבעיות ציפורניים ברמה הטיפולית/רפואית ולא מקבלים את המענה הנדרש בשל המצב-קומו! זעקו את זעקתנו! חתמו על העצומה , צאו להפגין איתנו, השתתפו אתנו במחאה הדיגיטלית והחליפו את תמונת הפרופיל שלכם עם הפיצ'ר "לק", "אני רוצה מניקור", "אני רוצה פדיקור", "אני רוצה גבות", "אני רוצה שעווה", "אני רוצה מניקור ג'ל" – והיו אחראיות ואחראים לשינוי!
>> https://bit.ly/35v7B1j

מוצרי OPI
EzFlow