ראשי > עולם המקצועיות > חדשות ומאמרים > חדשות ועדכונים > מדריכת הרשת החדשה שהחליטה לעלות לארץ

מדריכת הרשת החדשה שהחליטה לעלות לארץ

מקצועיות יקרות, יש לנו בשורה מרגשת בשבילכן: תכירו את ורורה רומנקו - מאסטרית ומדריכה ראשית של ג'ליש סנט פטרסבורג, שהצטרפה לצוות הקבוע נייל סטודיו ישראל. 

הכל התחיל כשדודתי סיימה לעבוד על ציפורני האקריל שלי בפעם הראשונה. מבחינתי, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. אהבתי את הציפורניים, את המוצר ואפילו את הריח וביקשתי ממנה ללמד אותי לעבוד עם אקריל. זו הייתה השנה האחרונה בבית הספר, כך שטקס הסיום כל בנות השכבה היו עם ציפורניים ארוכות שנעשו על ידי.


אחרי הלימודים, למדתי באוניברסיטה קשרים בינלאומיים. במשך חמש שנותיי באוניברסיטה, עבדתי על ציפורניי לקוחות בנוסף לעבודה במוזיאון כחלק מחובתי האוניברסיטאית. לאחר לימודיי, שקלתי לעבור לפינלנד אך לא רציתי להפסיק לעבוד עם הלקוחות שלי ובנוסף, החלטתי לסיים את לימודי המניקור המקצועיים ולקבל תעודה בינלאומית.


בשנת 2012 מצאתי בית ספר שהעניק תעודה של הרמוניה ברוסיה בו תכננתי ללמוד קורס בינלאומי קצר ולבסוף נשארתי לעבוד שם 7 שנים. זה היה המקום בו פגשתי לראשונה את כל מוצרי Gelish, בהם התאהבתי ממבט ראשון. שם גם פגשתי אנשי מקצוע בתחום הציפורניים שלימדו אותי כל מה שאני מלמד את התלמידות שלי עכשיו.


בבית הספר, סיימתי בהתחלה את כל הקורסים הקיימים, ניסיתי את המוצרים החדשים, הכרתי אנשים חדשים ותוך 6 חודשים הוצעה לי לעבוד ביריד ביוטי. ביריד נחשפתי לראשונה לתחום התחרויות בתחום הציפורניים וביריד הבא כבר התמודדתי וגם זכיתי במקום הראשון. זה הייתה תחילתה של תקופה בה בסך הכל זכיתי ב- 10 פרסים, 4 מהם במקום הראשון והשני, בשנים 2014-2016.


2015 הייתה השנה בה הוכשרתי מטעם הרמוני כמחנכת בינלאומית באיינדהובן, הולנד, שם פגשתי לא רק מניקוריסטים ממדינות שונות, אלא גם אנשי מקצוע נלהבים ומוכשרים, שהפכו עבורי למשפחת ג'ליש. זו גם הייתה הפעם הראשונה בה פגשתי את המנכ"ל ומייסד הרמוניה – דני היילי, נשיא החברה – דייוויד דניאל וסגן נשיא החברה – גארי-דון טינגלר.


אחרי האימונים ב -2019 נחתתי חזרה בביתי בסנט פטרסבורג והבנתי בבירור מה אני רוצה בהמשך חיי ורק הייתי צריך למצוא את המפתח הנכון לשלב הבא בחלומי. היקום שמע אותי ואחד מהמפתחות היה ההבנה שיש לי הזדמנות לעבור לארץ ישראל והחלטתי להשתמש במפתח הזה. במרץ 2019 התחלתי את תהליך העליה, וב- 8 באוגוסט 2019 נחתתי בארץ.


אני לא יכול לומר שזה היה קשה, אז זה גם לא היה קל, אבל עכשיו אני יכול לומר שעשיתי את זה ואני גאה בעצמי.
• סך הכל עברתי ממקום למקום 9 פעמים מאז שנחתתי בתל-אביב
• אני גר לבד במרכז תל אביב (כן, זה מאוד יקר).
• שרדתי חודשיים של סגר בדירה של 25 מ"ר.
• התחלתי ללמוד עברית אחרי תקופה ארוכה של חוסר רצון.
• אני מחנך סטודנטים ישראלים גם אם הם לא יודעים אנגלית או רוסית. זה עובד וזה כיף.
• אני לא מוותרת על החלום שלי.


התוכניות שלי לעתיד הקרוב עם נייל סטודיו הן ללמד את הקורסים החדשים בבתי הספר של הרשת, להראות לתלמידים טכניקות שמעולם לא ראו, או שהם ראו בסרטונים ומוכנים ללמוד ולהתאמן בחיים אמיתיים.
כמורה ברשת נייל סטודיו שמייבאת את מוצרי ג'ליש, אני שמחה להראות לסטודנטים ולמניקוריסטים מקצועיים כיצד לעבוד עם מוצרי גליש. ברגע שמבינים כמה מהיר וקל לעבוד עם המותג, גם הלקוחות מרוצים יותר.

♡ Varvara Romanko ♡


ורורה היא מדליסטית בתחום הציפורניים והנייל ארט ומעניקה ידע לתלמידות, בוגרות ומקצועיות בסניפי הרשת. תחומי המומחיות של וורוורה כוללים:
☆ שיפור טכניקות העבודה במניקור ג'ל
☆ טכניקות חדשות לבניה בג'ל
☆ מניקור משולב צבתית, מספרים וראשי שיוף
☆ שיקום ציפורנים כסוסות וחלשות
☆ הארכת מבנה והשלמת ציפורן
☆ טכניקת מריחה קרובה לקטיקולה
☆ בניה בג'ל ללא שיוף
☆ עבודה עם תבניות
☆ הארכת מבנה והשלמת הציפורן
☆ אומברה וסרטוט הפרנץ' המושלם
☆ מילוי ומעבר מאקריל לג'ל
☆ טיפים לצילום נכון באמצעות הסמארטפון

לפרטים נוספים והרשמה, פנו לסניף הקרוב

מוצרי OPI
EzFlow