מהפכת ה- Footlogix

Footlogix, מוצרי פדיקור מקצועיים

במהלך 10 השנים האחרונות, הודות להתפתחות המהירה של הרפואה וחיי הלייפסטייל, תחום הפדיקור התקדם באופן משמעותי. תזונה לקויה, זמן רב מול המסך, ותוחלת החיים שעלתה, גרמו לעלייה בצורך של כולם בטיפולי פדיקור מקצועיים. טיפולי פדיקור הפכו למיינסטרים בכל העולם וכתוצאה מכך, Footlogix ממשיכים לפתח מוצרים מעולים ללא פשרות עבור הלקוחות.

מה זה Footlogix?
Footlogix הוקמה על ידי ד"ר קתרין וון גאוול בשנת 2007 והיא החברה הראשונה והיחיד בעולם בעלת ליין מוצרים לטיפול בכף הרגל אשר מוצריה משווקים ביותר מ-55 מדינות ושרתו יותר ממיליון כפות רגליים. החברה הוקמה במטרה לעצב מחדש את תחום טיפולי הרגליים ולספק לאנשי המקצוע בתחום כף הרגל ברחבי העולם את האמצעים המתקדמים ביותר להענקת חוויה יוצאת דופן בטיפול.

החזון של Footlogix על-פי המייסדת והמנכ"לית, ד"ר קתרין וון גאוול
"אנחנו רוצים להגביר את המודעות לחשיבות של רגליים בריאות בייחוד בשל שינויים רבים באורח החיים של ימינו. שמנו לנו כמטרה להעלות את קרנה של תעשיית הפדיקור על ידי פיתוח מוצרים ייחודיים באמצעות טכנולוגיות מהפכניות המניבות תוצאות שגורמות לשינוי ממשי. מוצרי Footlogix פותחו כדי להעצים את הענף ולהציע טיפולים ברמה הגבוהה ביותר".

Footlogix – הדור הבא של טיפול וטיפוח כף הרגל
כחברה הראשונה והיחידה בעולם לטיפול מקצועי בכף הרגל, אנו מתאימים את הטיפולים והמוצרים לאורח החיים של היום ובהתאם לשינויים המהירים המתרחשים בעולם. המוצרים החדשניים שלנו מתגבשים בטכנולוגיות מהפכניות המספקות תוצאות יעילות עבור מגוון רחב של בעיות עור הקשורות ברגל. בשל הצורך של צרכנים בתוצאות מהירות, ניתן לראות תוצאות מוכחות תוך יום. המוצרים קלים לשימוש ונספגים במהירות לתוך העור כדי להחזיר את הרגליים למצב בריא.

 

לפרטים נוספים אודות Footlogix, תוכלו לבקר באתר החברה>> http://www.footlogix.co.il

מוצרי OPI
EzFlow
©2024 Nail Studio