מפחדים לנקות? יש מה לעשות

חומרי ניקוי אולי עושים טוב לבית, אבל הם עלולים לפגוע בעור. לפני שאתם מקרצפים את הבית, רינת אילוז, מדריכה ברשת "נייל סטודיו"- סניף חיפה, מסבירה כיצד להגן על כפות הידיים והציפורניים

בעת ההיערכות לפסח אנו משתמשים בהמון חומרי ניקוי שונים על בסיס כימיקלים הפוגעים בעיקר בכפות הידיים ומזיקים לעור ולציפורניים. חומרי ניקוי, מלבינים ומוצרי ניקוי לשטיחים מכילים כולם מרכיבים אשר בריכוזים שונים גורמים לגירויים קלים ואף לכוויות קשות שונות בעור, באזור העיניים ולסיבוכים בכלי הנשימה.

כך אקונומיקה לדוגמא מכילה חומר הלבנה בסיסי, חומרים לניקוי אסלות מבוססים על חומצה הידרוכלורית ומנקה תנורים מכיל ריכוז רב של חומר אלקלי.
כפות הידיים הן הראי של גופנו. הן חושפות באחת את הגיל האמיתי ומעידות רבות על הרגלינו. מדובר באזור החשוף ביותר לנזקי סביבה: קרינת שמש, חילופי מזג אויר וכמובן חומרי ניקוי. לצערנו, אין לנו שליטה על מזג האוויר ועל קרינת  השמש אבל אנחנו כן יכולות למנוע את הנזקים שגורמים לנו חומרי הניקוי, בכמה צעדים פשוטים.
כפות ידיים יפות מתחילת בציפורניים מטופלות במראה נקי, אסתטי ובריא ובשמירה ותחזוקה קבועה של כפות הידיים. לקראת החג, קבלו טיפים מועילים בנושא שמירה והגנה על העור, כפות הידיים והציפורניים לפני ואחרי ההיערכות לחג:
השתמשו בכפפות: שימוש בכפפות יהוו חוצץ בין כפות הידיים לבין המים וחומרי הניקוי. חשיפה מרובה למים וחומרי ניקוי עלולים לגרום ליובש, סדקים, חתכים ובמצבים חמורים יותר לאקזמה (מצב דלקתי), לכן הכפפות חשובות מאוד. במידה ולא נעשה שימוש בחומרים כימיים ולא לבשתן כפפות, השתדלו להימנע ממגע ממושך עם מים חמים ותמיד תעדיפו מים פושרים או קרים שפחות מייבשים את העור.

כפפות ניטריל – ללא אבקה, חזקות, דקות, גמישות ועמידות במיוחד

פילינג: שימוש בפילינג עדין יסיר את תאי העור המתים ואת שכבת הלכלוך מכפות הידיים וכמובן יעניק תחושה נעימה ואוורירית לעור (רצוי להשתמש בפילינג לפחות פעמיים בשבוע).

פילינג Exfoliating Sugar Scrub מסדרת PRO SPA

מרחו קרם לחות: לאחר כל יום של ניקיון, רצוי למרוח קרם הזנה שמנוני אשר ימנע במידה יובש וסדקים בכפות הידיים (רצוי להשתמש בקרם שעשיר בוויטמינים). הציפורניים חשובות גם כן ולכן שימוש במוצרים כדוגמת: Cuticle OIL TO GO   מבית OPI הינה אפשרות מצוינת לשמור גם על העור מסביב למצע הציפורן על-ידי מריחה מידי ערב לפני השינה.

Cuticle Oil To Go מסדרת PRO SPA

אמבטיית פראפין: אמבטיית הפראפין היא אופציה נוספת על שמירת כפות הידיים והרגליים. הפראפין עשוי משמנים אשר פותחים את נקבוביות העור, הוא ממריץ את זרימת הדם, מקל על שרירים תפוסים וכן על כאבים בכפות הידיים והרגליים ומסייע בהקלה על דלקות פרקים קיימות. כפות הידיים לאחר טיפול פראפין נראות זוהרות, רעננות ויפות.

אמבטיית פראפין

מניקור: מומלץ לגשת לטיפול מניקור לפני תחילת הניקיונות וכמובן לאחר תקופת הניקיונות אם לא במהלך הניקיונות כדי לתחזק ולשמור את היגיינת  כפות הידיים והציפורניים.

מניקור מפנק

והעיקר שיהיה פסח מטופח ושמח
מוצרי OPI
EzFlow
©2024 Nail Studio