ראשי > עולם המקצועיות > חדשות ומאמרים > חדשות ועדכונים > נייל סטודיו מעניקה סיכוי שווה

נייל סטודיו מעניקה סיכוי שווה

"סיכוי שווה" - קהילה התנדבותית לשילוב אנשים עם מוגבלויות בעבודה ובחברה, משתפת בימים אלו פעולה עם הרשת

קהילת "סיכוי שווה" המשמשת כמקום מבטחים למציאת עבודה עבור אנשים בעלי מוגבלות, יוצאת בקמפיין חדש להעלאת המודעות. במסגרת הקמפיין רשת בתי הספר "נייל סטודיו" – תעניק במתנה על כל 1,000 לייקים שיתווספו לעמוד הפייסבוק של "סיכוי שווה" – קורס לק ג'ל נושא תעודה אשר יעניקו לאותה מחפשת עבודה- מקצוע בענף היופי.

הקהילה כוללת את שני צדי המתרס ומחברת ביניהם: מעסיקים המפרסמים משרות ומחפשי עבודה עם מוגבלות, ולכולם מטרה אחת משותפת- תעסוקה ! כיום, המיזם מונה כ66,000 חברים בפייסבוק והיד עוד נטויה. ניתן לראות מגוון רחב של מעסיקים ומועמדים אשר לכל אחד ייחודיות וסיפור משלו.

המטרה העיקרית של סיכוי שווה היא להנגיש ולחשוף הזדמנויות תעסוקה לאנשים עם מוגבלות וליצור "קהילה וירטואלית" תומכת ומחבקת עבור אותם אנשים המתקשים להתקבל למשרות בשוק הישראלי. המטרה הנעלה משכה את תשומת הלב של בריאן ליידן, מנכ"ל בתי הספר למקצועות היופי נייל סטודיו אשר תומך ואף רוצה לעודד ולהכשיר נשים מתוך המיזם. "בישראל יש יותר ממליון אנשים עם מוגבלות. שוק התעסוקה קשה ועם מגבלות כאלו ואחרות אף יותר. חשוב להכשיר ולעודד עובדים עם מוגבלות כי שיווין זכויות הוא הבסיס לעבודה פורייה ופריחה תעסוקתית". מציין ליידן.

מוצרי OPI
EzFlow