ראשי > עולם המקצועיות > חדשות ומאמרים > חדשות ועדכונים > נשים מ־52 מדינות כבר גילו את הסוד לפדיקור בריא

נשים מ־52 מדינות כבר גילו את הסוד לפדיקור בריא

עכשיו גם את יכולה להכיר את השיטה המהפכנית לכפות רגליים מושלמות, עם הפדיקור שלקוחותייך יוכלו להמשיך גם בבית

הקיץ כבר כמעט כאן, השמש האופטימית, מזג האוויר הנעים וחוף הים כבר קוראים לנו לצאת החוצה ולאפסן את בגדי החורף בארון. נשמע כיף? כמעט. כדי שזה יהיה באמת מושלם, כדאי להקדיש מחשבה גם לכפות הרגליים, שתכף יבצבצו להן מהכפכפים ומהסנדלים הטרנדיים.

ובכן, השנה לא רק הקיץ נחת כאן, אלא גם מותג טיפוח בינלאומי לכפות הרגליים שאתן כבר בטח מכירות: Footlogix – מותג הפדיקור הרפואי הנחשב בעולם, שעשה השנה עלייה רשמית לישראל.

הבשורה: שילוב של מדע וטבע
קו המוצרים של החברה כולל לא פחות מ־20 מוצרים ייחודיים ומציע פתרונות לכל סוגי הבעיות בכף הרגל, מהשכיחות ביותר ועד הנדירות. התכשירים פותחו במיוחד גם עבור קהלים שצריכים פתרונות ייחודיים, כמו נשים הרות, סוכרתיים ואלה שסובלים מאסתמה של העור. המוצרים מבוססים על טכנולוגיה פורצת דרך בשם Dermal Infusion Technology המשלבת מדע וחומרים שהעור מייצר באופן טבעי. טכנולוגיית ההחדרה לעור, המוכרת כפטנט, מעניקה לעור לחות באמצעות מרכיבים שחודרים באופן מיידי לעומק שכבות העור, מטפלים בעור היבש ויוצרים שכבת הגנה חדשה במקום זו שניזוקה.

איך זה עובד?
"העור בכפות הרגליים שונה מהעור בשאר הגוף. שכבת ההגנה (האפידרמיס) בכף הרגל אינה מכילה חלב (סבום) ומכילה פי ארבעה יותר בלוטות זיעה", מסבירה אילנה כסיף, מנהלת סניף תל אביב ומדריכה בכירה לפדיקור ברשת נייל סטודיו. "במצב של סטרס, תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית, נפגמת יכולת העור להגן עלינו, וכך אנו חשופים לבעיות שונות – החל ביובש קל ועד לסדקים.

קו המוצרים מונה סדרות בעלות נוסחאות מהפכניות המותאמות לטיפול בבעיות שונות, כמו פטרת המלווה בעור סדוק וביובש, רגליים עייפות, הזעת יתר ועוד. כל מוצר נועד לפתור בעיה מסוימת, ולעתים יש צורך לשלב בין המוצרים כדי להגיע לפתרון מהיר ואפקטיבי של הבעיה. הטיפול במכון יותאם לבעיה הספציפית בכף הרגל (ובהתאם לנסיבות ההיווצרות שלה) וכך גם טיפול ההמשך הביתי. מאחר שמניעה היא תמיד הטיפול הטוב ביותר, המטרה היא לפתור את הבעיה ולהמשיך לתחזק את בריאות כפות הרגליים בעזרת מוצרים שיעניקו הגנה לעור".

היתרון: הפדיקור ממשיך גם בבית
כאמור, שיטת הטיפול של פוטלוג'יקס מאפשרת להמשיך את התהליך המטפח גם בבית. זאת כמובן בתנאי שאין לכם בעיות מיוחדות כמו פטרת העור והציפורן או יבלות למיניהן המצריכות טיפול מקצועי. לכן, לפני הכל, חשוב לערוך אבחון במכון פדיקור מקצועי. "זיהוי של המצב הבריאותי של כף הרגל הכרחי, מכיוון שלפדיקור יש גם היבטים רפואיים והוא לא מסתכם רק בטיפוח ובמראה", מדגישה כסיף. "זה נכון לכלל האוכלוסייה, ובמיוחד לסוכרתיים, לאנשים בטיפולי כימותרפיה ולאנשים עם מחלות כרוניות מסוגים שונים. אחרי שלב האבחון אפשר לעבור טיפול ראשוני במכון, או להסתפק בייעוץ המקצועי ובהתאמה של המוצרים ושגרת הטיפוח להמשך טיפול בבית.

חכמת הרגליים – שלושה מוצרים מהפכניים שכדאי להכיר:

1. מוס DD עם הגנה כפולה. מוס ייחודי המכיל אוריאה (חומר שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי) בשילוב אצות נוגדות חיידקים. תורם להתחדשות התאים ולהחייאת עור יבש ורגיש, מסלק מזהמים, מחדיר לחות ומחליק את העור ומסייע בחידוש שכבת ההגנה שלו.
2. 7T ספריי לטיפול בפטרת הציפורן. תכשיר יעיל המכיל Spiraleen, תרכובת מרוכזת של אצות זעירות ביו־אקטיביות הרשומה כפטנט. מטפל ביעילות גם בציפורניים הנגועות בפטרת עיקשת וחמורה.
3. מוס לעקבים סדוקים (3+). מכיל אוראה בכמות מוגברת. מומלץ לאחר טיפול פדיקור לריפוי פיסורות בעקבים.
*אופן השימוש בכל התכשירים הוא פעמיים ביום בשבועיים הראשונים ולאחר מכן פעם ביום, בבוקר או בערב. המוצרים חסכוניים מאוד (בכל בקבוק יש כ־160 פעימות).

לכתבה המלאה>> https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5515394,00.html

מוצרי OPI
EzFlow