ראשי > עולם המקצועיות > חדשות ומאמרים > קולקציות לאקים > פסטל אביבי בקצות האצבעות

פסטל אביבי בקצות האצבעות

OPI מציגה - קולקציית Soft Shades 2016

כמיטב המסורת השנתית ענקית הלקים OPI – משיקה את סדרת Soft Shades לאביב קיץ 2016 – קולקציית צבעי פסטל רכים וחלביים המזוהים עם השראת עונת האביב, הפריחה ההתחדשות והרכות באוויר. בקולקציה החדשה יוצגו לראווה שישה גווני פסטל עדינים להפליא, מתכתבים באופן מושלם עד חצוף עם עונת החתונות הקרבה ובאה.

חלק גדול ביתרונותיו של הלק בגוון הניטרלי די בולט – מדובר במנעד גוונים קלאסיים, ההולמים כל גיל מהצעיר ביותר עד למתבגר, ומהרך עד לשיא הבשלות. אלו גוונים המשתלבים נפלא עם כל לבוש, בכל צבע, וגם כאשר מדובר בלענוד תכשיטים בולטים ונועזים – המניקור לעולם יתמוך בהם ולא יגנוב את ההצגה שלהם.

בנוסף, יש טריקים קטנים וגימורים שניתן להשתמש בהם על- מנת להבליט את הציפורניים בדרך אופנתית כמו שילוב של שני צבעים ניטראליים ע"י הצללה, שילוב של שני צבעים, שימוש בקווים גיאומטריים, אלכסוניים וכד'.  הנטייה לכיוון המראה הטבעי העונה נשמרת ולפיכך, גם האורך הפופולארי ביותר של הציפורניים נע בין אפשרויות קצרות ובינוניות בין 2-5 מ"מ.

הקולקציה כוללת שישה גוונים עדינים וטבעיים וכמו תמיד, עם שמות שלא משאירים ספק לשנינות ולמחשבה אשר עומדת מאחורי OPI. הקולקציה קיימת גם בצבעי ג'ל.

DDS30 - SoftShades - Pastels - A Display

It's in the Cloud – גוון לבן בגימור כסוף רך ועדין – טבעת יהלום לצדו תהלום אותו.
This Cost Me a Mint – גוון ירקרק בהיר, כמו ניצני הפרח לפני הפריחה.
One Chic Chick – צהוב חלבי, כמו יוגורט אננס טעים ומרענן.
Stop, it I'm Blushing – גרסה חלבית לורוד בייבי, בהיר בהיר בהיר
It's a Boy – הגוון המושלם לחדר של תינוק בן יומו – תכלת צח וטהור של עננים.
I Am What I Amethyst – גוון הלבנדר הסגלגל – בעונת הפריחה שלו .

מוצרי OPI
EzFlow